wtorek, 15 marca 2016

Foteczky

Oto już nasz 2 post... Na razie nie zaciekawie, ale dopiero się rozkręcamy. Dzisiaj pare naszych jakże cudownych foteczek ...
Na początek pierwsze zdjęcie naszych chłopaków z Dnia Chłopaka a na zdjęciu nasi męszczyźni ze swoimi świetnymi prezentami od nas
  Drugie zdjęcie z naszego dnia Panie. Na fotce nie wszystkie nasze loszki ale ich części. Na Dzień Kobiet dostałyśmy czekoladę i niby nie pozorne różyczki, które po rozwinięciu okazały się majtkami... Tak kreatywnie. Ale miło z ich strony. A co do prezentów to chyba majtki będą naszą tradycją 😂😂.
A teraz jeszcze troszkę różnych naszych selfie i jpg z zaskoczenia. Miłego oglądania
 
1. Zdjęcie z naszej wigilijki klasowej
 
 
2. wuefik z Agacią Dawidem i Machejem
 
3. Z Kladzią przed wuefem
 
4. Z Paulinką na lekcji :
 
 
5. Serek dżentelmen z naszymi torebkami: 
 
6. Serek i Mateusz na lekcji wychowawczej, co robili ? Do tej pory nie kumam :

7. Na 18 u Dawidka a na zdj ja z Norkiem i Mateuszem. Najlepsze zjebki ❤
8. Leniwy dzień u Norka i Serka
( jpg: Machej. Kladzia, Ada, Ja i Cinek)
9. W drodze do domu, Norek się zmęczył a Dawidek pomocny heh
 
10. A na koniec, jak na razie... zdjęcie z dzisiaj. Dzieci spotkały Dinozaura
(jpg: Kladzia, Cinek, Ja, i brat Macheja)
 
 Na dzisiaj to koniec. Mam nadzieje że dało się przeżyć do końca xd
Do Następnego  !!
 

sobota, 27 lutego 2016

Mordki witają !!

Każdy chodzi do szkoły i każdy ma swoją klasę, niektórzy od początku do końca tą samą inni co roku inną. Ja od września poszłam do zawodówki gdzie z nikim prawie się nie znałam, ale kiedy minął już 1 semestr wszyscy tak dobrze się zgraliśmy i zrobilibyśmy dla siebie wszystko, dlatego wpadliśmy na pomysł żeby założyć bloga, bo tyle śmiesznych sytuacji się u nas dzieje jest tyle akcji że gdzieś to trzeba udokumentować.

Na początku roku było nas ponad 40, ale rozdzielili nas na trzy klasy bo robiliśmy wielkie rozróby a poza tym nie mieściliśmy się do żadnej sali, ale mimo to dalej zachowujemy się jak jedna klasa, bo bardzo się zżyliśmy i jesteśmy taką najlepszą rodziną.
Teraz do klasy chodzą:
- Agata
- Angela
- Ania
- Ada
- Angelika
- Beata
- Jowita ( Ja xd)
- Natalia
- Klaudia
- Paulina x2
- Patrycja
- Wiktoria
- Patryk (Machej)
- Norbert ( Norek)
- Sergiusz (Serek)
- Konrad
- Błażej (Bibek)
- Mateusz x2
- Dawid x2
- Bartek
- Bartosz
- Darek
- Marek
- Daniel
- Kamil x2
- Damian 
-Kasia 
Wcześniej byli jeszcze
- Dawid ( Gucio)
- Kuba ( Kawa)
- Patryk
- Piotrek
- Tomek
- Adrian
- Adrian
- Krzysiek
- Marcin ( Cinek)
- Paweł
- Mateusz
- Sylwester
~*~~

Posty będą pojawiać się często.... z nami to wszystko możliwe hahah